Tidsfördriv

Jag har utvecklat ett beroende till min xperia. Wordfeud, bubbel shooter och facebook. Batteriet i telefonen har aldrig tagit slut så fort som det gör nu! Något måste jag roa mig med när barnen ser en film för 1000:e gången...

Här hemma är det sanering av barn som gäller. Pojkarna är nyduschade, Ida-Marie står där inne nu. Vet ej hur vi ska lyckas torka henne utan att riva sönder några koppor. Det var kanske ingen bra idé med en dusch för henne idag! Nu är det hur som helst för sent, hon är redan blöt!

Dags att börja förbereda lite kvällsmat här hemma kanske så kan vi sikta på att mysa ner oss i soffan inom kort. Jag är trött, hungrig och lite lätt uttråkad. Inte van vid att vara hemma om dagarna..

Kommentarer
Postat av: Weronika

Hoho! Jag spelar också wordfued, helt beroende, let's play!? :) Jag är inte säker på vad jag heter.. avaadoree tror jag.. adda om du vill spela! Eller skriv ditt nick så addar jag!

2011-09-09 @ 14:19:15
URL: http://weronikag.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback