Trött utan sovmorgon i sikte...

Jag är så fruktansvärt trött. Jättetrött. Även fast jag de två senaste nätterna haft barn som sovit. Det hjälps inte.
Jag vill sova längre än till 6.00 en morgon. Men eftersom Janne fått en massa extra skift så kan jag glömma sovmorgon resten utav den här månaden. Kanske den 1 eller 2 oktober, fast Janne har inte schema för den perioden ännu så han jobbar säkert då också. åh!

Sitter något otåligt i köket och väntar på att kaffet ska bli klart sedan ska jag mysa ner mig i soffan med Jamie (som för övrigt är anledningen till att jag inte får sova på morgonen ifall någon undrade).

Ida-Marie och Neo kommer nog att sova en stund till. Efter frukost ska jag tvinga alla barnen att leka ute så kanske jag hinner/orkar göra lite av alla måsten i trädgården. Plocka upp alla äpplen till exempel förstår inte meningen med äppelträd när allt ändå ramlar ner innan det är färdigt...
Plommona är nog färdiga nu, plocka in en hög till mellis kanske vore trevlig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback