Vattkoppor?

Ida-Marie har några prickar på rygg och bröst. Vi har inte tagit någon temp på henne ännu men hon känns lite varm så förmodligen har hon feber. Eftersom vattkoppor går på lekis så är det vad vi misstänker just nu. Lite svårt att se på prickarna just nu men vi får avvakta lite. Är det vattkoppor så kommer det nog fler prickar inom kort!

I morgon var det redan planerat att jag skulle stanna hemma med vård av barn eftersom Jamie har hög feber och är snorig. Men nu blir jag nog hemma hela veckan som det ser ut. Synd att jag hade lite kvar att göra på jobbet som jag tänkt fixa under morgondagen, kändes ju OK att åka ner en liten stund till kontoret med Jamie. Men att ta med någon med vattkoppor är inte OK. Kan ju finnas folk där nere som inte haft det! Jag får försöka jobba lite hemifrån, det löser sig alltid...

På måndag börjar jag med mina nya arbetsuppgifter, om inga planer hinner ändras tills dess. Då kommer jag att arbeta med växel/kundtjänst/order/reception. Vet inte vad min arbetsbeskrivning blir men det är typ samma arbetsuppgifter som jag har idag, inne på kontoret, plus en hel del till då. Det ska bli spännande! Och skönt för min trötta kropp.

Nu ska jag kolla om Ida-Marie fått fler prickar. Sedan är det nog dags att väcka lilleman som sover middag efter intag av alvedon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback