Framgång

Sam har senaste dagarna lagt sig på sidan så jag hann bara tänka idag att snart vänder han på sig och vips så låg han på mage! För att genast vända tillbaka till rygg?! Varför bara lära sig att vända åt ena hållet när man kan lära sig allt på samma gång? Han såg lite förvånad ut och vändningen tillbaka till rygg gick lite fort så han blev rädd. Duktig kille det där!

Han lyckades återigen med konststycket att få bajs upp på ryggen, i sin body. Helt omöjligt att lirka av utan att hela han blev bajsig. Så då tog vi med oss Bumbo stolen och gick in i duschen. Plaska lite i duschen med mamma var roligt. Var nog vad jag behövde också (en dusch inte nerbajsad unge) för att komma igång. Blev lite piggare så då använde jag den energin till att ta vagnen till värnaskolan och hämta Ida-Marie. (Hon uppskattade dock inte promenaden hem lika mycket).

Nu är det dags att skicka iväg Janne för att hämta hem Neo och Jamie. Jamie skulle leka hos Charlie idag och Neo smilade visst in sig så han fick stanna där också. Neo har en dagiskompis som bor på samma gata som Charlie så Neo ville leka där, men kompisen var inte hemma. Fast Neo envist sa att MEN MAMMA, jag och Agust har pratat på dagis och vi kunde leka idag! Mmm, klart barnen tror att de alltid kan leka. Man måste ju höra med mamma och pappa också kanske.. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback