Fredag!

Äntligen fredag! Jag och pojkarna skjutsade Ida-Marie till skolan, sedan var vi ute och lekte en stund. Solen verkar ha svårt att bestämma sig för om den ska vara framme eller inte. Nu är vi inne igen och Neo och Jamie spelar nintendo ds och Sam sover. Egentligen borde jag göra lite nytta, men idag kan jag skylla på att det är fredag och då har man väl rätt till att slöa lite?!

Lite trött idag är jag, Neo väckte mig i natt då han blödde näsblod. Blod över hela grabben var det! Rätt läskigt att bli väckt mitt i natten av en ledsen röst som piper mamma och när man kollar upp så står det en blodig femåring bredvid sängkanten!

Så här började pojkarna morgonen, mys i Jamies säng! Ida-Marie var sur som en citron när hon klev upp, trevlig "tonåring".

Så här glad blir man när man kan sitta själv!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback