Onsdag 11 April

Hur är det nu, är det i April som man får veta hur många semester dagar man har att ta ut?
Är lite osäker på hur många det blir för mig i år, då jag varit föräldraledig sedan december. Nåja, minst fyra veckor iaf. Snart dags att börja planera in allt, när ska jag börja jobba igen? Planen är väl att jag ska avsluta mammaledigheten med att ta ut semester och så börja jobba i Augusti. Suck.

Ser fram emot sommaren iaf! Barnen ska lära sig att simma är det tänkt! Jag kör simskola med dem. Kommer ihåg hur jag lärde mig att simma på simskola, så jag tänkte köra likadant med ungarna så får vi väl se hur det går.
Sedan ska de lära sig att cykla också. Ida-Marie och Neo alltså. Jamie får nog allt köra med stödhjul, fastän man inte ska det. Eller? Han kan ju det mesta, så det förvånar mig inte om han ockå lär sig cykla i sommar...lillen som tror att han är mycket äldre än vad han är.

I år ska vi försöka klämma in ett besök till Furuvik också! Vår tradition som vi inte gjorde förra året då det blev besök på både Gröna Lund och Liseberg istället.
Och så ska vi ner till hääääärliga Göteborg i år igen! Underbart! Det är sommar för mig, Göteborg. Morbror ska åka till Finland på semester, så då passar vi på att ockupera hans hus. Barnen ser fram emot Liseberg, jag ser fram emot att ligga på stranden utanför morbrors hus. Släppa lös fyra barn på stan i Göteborg kan ju få en att bli lite svettig. Vi tappade bort Jamie i fem minuter (eller mindre) på Universeum (?) förra året.

Nu får det bli sommar! Så att vi kan bygga ihop barnens studsmatta och ta fram poolen här hemma! Åh så härligt..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback