Rymma hemifrån

Jamie lyckades "rymma" idag.
Det började med att Ida-Marie och Neo drog iväg på cykel själv längs gatan när jag och Janne stod ute och pratade med grannarna. Janne stack efter dem och två sekunder senare beslöt Jamie sig för att han ville gå med pappa. Okej tänkte jag, Janne kan inte ha kommit lång bakom häcken så Jamie kunde få springa i kapp sin pappa. Efter en stund kom de tillbaka från andra hållet (har då gått runt kvarteret), Janne, Ida-Marie och Neo. Ingen Jamie!
Jag stack iväg åt det håll som de gick åt från början och funderar i korsningen, vilket håll Jamie valt om han inte såg sin pappa och sina syskon?!

Precis då kommer Jamie springandes, inte ett dugg orolig för att vara själv men ropar JAG LETAR EFTER MIN PAPPA!

Läskigt värre.

Jag rymde också hemifrån en stund nu på kvällen. Skjutsade lillasyster till jobbet och stannade sedan till hemma hos svägerskan på en rök. De var ett gäng där hemma som senare skulle gå upp till Folkan. Orkhandbollen äger ju rum denna helg så ikväll är det fest som gäller. Tidigare idag så kändes det väldigt lockande att få sitta ute i solen med en kall cider. Min cider får vänta ett tag till, fortsätter att amma på nätterna så länge det fungerar. Eller tills att Sam får en tand, då får det vara stopp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback