Tisdag 17 april

Sam har en riktig slödag! Han har sovit sedan vi åkte hemifrån 7.30 i morse. 4 timmar alltså. Han vaknar nog snart med ett vrål, då han brukar hålla endast 3 timmar mellan sina måltider.

Idag skulle jag egentligen ha städat, tvingade barnen att plocka undan ordentligt på sina rum igår för att jag enkelt skulle kunna dammsuga idag. Men Jamie hällde ut alla små "pluttar" från spelet råttfällan på Neos golv innan vi åkte i morse så min motivation försvann. Jag ska försöka hitta den igen...men nu är klockan redan halv tolv så jag och Sam kommer inte att hinna med så mycket till innan det är dags att åka och börja hämta hem alla barn.

I morgon är det dags för BCV besök, Sam ska få sprutor vilket jag inte alls ser fram emot. Min bebis <3 :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback