Tisdag kväll

För att sammanfatta den här dagen:
lekt babyrytmik
gjort tavlor med barnens hand/fotavtryck
Ida-Marie blev magsjuk

SKIT! Huuuuuur kan det bryta ut nu!? Om Neo smittde henne så borde det hänt tidigare. Neo var ju för sjutton smittfri i torsdags! Och jag har för mig att det kan bryta ut senast 48 timmar efter att man blivit smittad, dvs i lördags... Jag blir så trött! Magsjuka här hemma är ALDRIG som en magsjuka ska vara, barnen kan vara friska i 2 dygn mellan kräkorna, få tillbaka magsjukan 5 gånger i rad under en två månaders period, spy som en gris och sedan äta som en häst och behålla maten. Eller äta ingenting och ändå spy som en gris.

Jättekul. Även den här svängen så jobbar Janne. Sam har varit hopplös bara för att jag vill ta hand om Ida-Marie.
Och nu när han somnade och jag äntligen skulle koka blåbärssoppa, då var det en förpackning öppnad (GAMMAL) blåbärssoppa vi hade! Pulvret var som sten, bara att kasta. Jag vill ha avbyte. NU.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback