Torsdags trist

Varje morgon när klockan ringer så vill jag somna om, släpar mig upp och sätter fart och blir rätt snart pigg. När jag kör barnen till dagis/lekis så blir jag riktigt pigg och känner mig på gång. Men varje dag när jag kommer tillbaka hem efter lämning så går luften ur mig! Jag tappar all energi och får tvinga mig till att göra någonting. Allt blir gjort lite halvhjärtat på något vis.

Nu har jag precis betalat räkningarna, passade ju mig bra eftersom jag då får sitta still och sippa kaffe samtidigt. Inte för att det är månadenes höjdpunkt direkt, jag gillar visserligen att spendera pengar när jag sitter på diverse shopping sajter, men att spendera pengar via swedbank är inte lika kul!




Bumbo stolen som vi köpt till Sam. Han är alltid lika nöjd när han får sitta i den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback