Hur gör ni!?

Överallt finns ni, fräscha, snygga människor i snygga välsittande kläder!
Jag vill ockå.

Mitt hår är statiskt och hänger bara där i vad som tidigare var en kort page. Mina naglar ska vi inte ens tala om.
Jag är alltid blek, men nu ser jag ut som något skämt, är i desperat behov av lite sol! Påsar under ögonen, passar snyggt till mitt bleka ansikte, torr om händerna, torr i ansiktet, spruckna läppar. Minns inte när jag köpte kläder sist? På något vis så blir det alltid kläder till barnen istället. De kläder som jag har passar inte riktigt ännu.

Usch! Vore tacksam om alla ni andra kunde fula till er lite, så slipper jag känna mig så eländig. Tack! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback