Söndag

Tiden rusar fram. Sam är idag en månad gammal, växer så det knakar och är nu faktiskt vaken i längre perioder. Vaknade i morse av att han låg och pratade i sängen och log stor när han fick kontakt med mig.
Så mycket till rutiner har vi inte fått in än, men det tar ju ett tag. Det svänger från dag till dag, hur ofta han vill äta, hur mycket han vill sova osv. I förrgår vägrade han att sova om han inte fick ligga i min famn. I går sov han hur skönt som helst oavsett vilken famn han låg i eller om vi la ner honom i vagnen. I dag har han varit vaken rätt så mycket och sedan sovit mest i vagnen. På nätterna ligger han i våran säng, så när mig som möjligt. Jag sover väl inte så jättebra direkt, främst för att man ligger så stelt då man inte vågar röra sig för mycket när en så liten ligger bredvid och även för att han äter med ca 2 timmars mellanrum. Men jag känner mig rätt pigg ändå. Är väl van vid lite sömn efter alla dessa år.

Ida-Marie och Neo är nere på aerostep just nu, på Showkidz. Strax dags att hämta hem dem. Kul att även Neo ville börja på showkidz. Han gillar att dansa har vi märkt. Önskar att det fanns lite mer aktiviteter att välja på för barnen. Typ streetdance/breakdance eller karate. Neo har det i kroppen tror jag. Men bor man i Hofors så får man spela fotboll, innebandy, rida eller dansa på showkidz. :) Ja, och så simskola då. Som Neo absolut inte skulle gå på men ångrade sig sedan när det var för sent...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback