BF

Beräknad födsel idag. Det enda som dykt upp hittills är den vanliga halsbrännan, vilken hållit mig vaken under natten. När jag äntligen somnade om så vaknade Jamie. Suck.

Snart ska jag och pojkarna skjutsa Ida-Marie till skolan, sedan ska vi hem igen för att mysa lite mer framför tv:n och äta frukost. Bara Ida-Marie som äter frukost nu, ingen idé att försöka få i pojkarna frukost så här tidigt.. =)

Janne börjar jobba i kväll, 4 nätter denna sväng. Jag vägrar få värkar när han inte är hemma på natten så bebis kan glömma att komma ut tidigare än fredag eftermiddag. Vill inte vakna mitt i natten med värkar om inte Janne är hemma...ingen upplevelse som jag vill vara med om på egen hand. Eller ev med något barn som vaknar till.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback