Fredag..

Tiden går sjukt fort, Sam är redan 1 vecka gammal!

Första veckan har flytit på, vi har sovit rätt OK alla nätter utom senaste natten. Sam har knorrat och inte varit nöjd alls, så jag känner mig som ett vrak idag. Skulle gärna sova en stund till men Neo och Jamie är lediga idag och det finns massor utav måsten som behöver klaras av...
Jag känner mig rätt pigg efter förlossningen, känner mig lite snurrig ibland bara. Ont i huvudet nästan hela tiden men det kommer nog från nacken/ryggen, Sam äter rätt ofta och jag har nog suttit lite knasigt när jag ammat.

Beställde en vagn till Sam i söndags, så jag går nu och väntar på att få den levererad. Förmodligen kommer den först i början av nästa vecka, men jag går och hoppas på att den ska komma idag.

Jamie var till frissan igår, så nu är hans hår kort igen. Det han gillade mest med frissan var att man fick välja färg efteråt. Han valde en blå blixt, en röd stjärna OCH en rosa bil. Idag är det bara en blå, rosa och röda fläckar han har i håret.

Nej, om man kanske skulle ta tag i tvätten som väntar på att vikas. Och starta en maskin till...och sedan försöka plocka lite saker som ligger överallt. Om jag inte somnar över tangentbordet innan jag hinner posta det här inlägget...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback