Måndag!

Idag kom nya vagnen ! Jag kliade mig lite i huvudet innan jag lyckades lista ut hur den fungerar. Janne fick sätta i hop allt, men sedan skulle man ju komma på alla finesser också! :) Men nu så! Sam ligger för tillfället och sover i vagnen, han verkar sova väldigt skönt.
I morgon har jag lovat pojkarna att gå ner till dagis med vagnen och hämta dem när de slutar, de vill väl visa upp lillebror för kompisar och fröknar förstår jag.

Idag börjar Ida-Marie på simskola. Så jag och Sam kommer att tillbringa en liten stund nere på Hoforshallen, lektionen håller bara på 30 minuter. Hoppas bara att föräldrar får lov att stanna där under lektionen. Annars får vi väl smita ut till kafeterian och sitta där istället. Känns lite drygt att behöva åka hem för en halvtimmes lektion.
Och nästa vecka (tror jag?) börjar både Ida-Marie och Neo på showkidz. Tveksam till om Neo kommer att gå på mer än en lektion, men han får prova på iaf. Förmodligen så är det lite ont om killar där och där få föräldrar åka hem under träningspasset, Neo gillar inte riktigt att bli lämnad "ensam". Men vi får väl se hur det går!

Jamie var till frissan i torsdags och blev snygg i håret, i morgon är det Ida-Maries tur att klippa sig! Jag har bett henne att fundera hur hon vill klippa, förmodligen blir det lite uppklippt och lugg. Det långa håret hänger mest bara i vägen, jag får ju aldrig sätta upp det på henne!

Nä, dags att sätta lite fart här hemma kanske!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback