Onsdag kväll

Idag blev jag klar med målandet i Ida-Maries rum. Så i morgon förmiddag planerar jag att bara slappa när alla barnen är på dagis & lekis. Om jag klarar av att bara ta dte lugnt vill säga, råkar säkert tvätta eller så.

Alla barnen ligger i sina sängar. Pojkarna har redan somnat, tror Ida-marie ligger vaken. Hon tappade en tand alldeles innan det var dags att krypa till sängs så hon är nog lite för uppspelt för att somna på en gång. Femte tanden som hon tappade!
Jag ska slappa på soffan en liten stund innan jag också kryper i säng. Helt slut efter allt målande! Men skönt att ha det klart.

Hoppas fortfarande på ingen bebis, känner mig inte lika skräckslagen idag men vill ändå ha Janne hemma om det startar på natten. Två nätter till, snälla snälla..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback