Onsdag

Jag har haft vidrig halsbränna hela natten, otrolig smärta i bröst och hals. Brukar lindras om jag halvsitter upp när jag sover men det hjälpte knappt i natt, känner fortfarande av halsbrännan nu också. Jobbigt! Kanske dags att inhandla något som lindrar?

Den här förmiddagen har gått lite fortare än igår. Kanske för att jag pratat i telefonen hela tiden? =) Varvat med att dricka kaffe och ligga på soffan. Plågsamt att kolla på tv under en förmiddag märkte jag, pinsamt dåliga tv-serier som visas. Funderade en stund på att sova när jag kom hem efter att ha lämnat pojkarna, men vågade inte nicka till med linserna i och var för lat för att plocka ut dem.

Ska väl försöka hitta på något vettigare att göra en liten stund nu innan det är dags för att hämta hem Ida-Marie om en timme.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback