Väntan

Jag är nog sämst i världen på att vänta, tålamod är inte min grej helt enkelt. Det är 11 dagar kvar till beräknad födsel och jag bryter snart ihop för att jag inte orkar vänta längre. Suck. 11 dagar kan ju lika gärna förlängas med typ 14 dagar, man vet ju aldrig när bebis behagar komma ut. Suck. Suck. Suck. Suck. Suck. Suck.
Det är rätt tröttsamt att hela tiden gå runt och känna efter, och när jag har ont i ryggen fundera på om det är på gång snart. Har känt efter så mycket så att jag inte vet om jag verkligen känner av i ryggen eller om det bara är inbillning. Suck.

Idag ska vi åka in till Gävle och hämta en studsmatta i storleken STOR. En kompis som inte ska ha den kvar och ville ge den till våra barn. Gissa om trollen kommer att bli överlyckliga, de har längtat efter en studsmatta länge nu. Inhandla ett skyddsnät till sommaren bara så man kan slappna av något.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback