lördag 31 mars

Ikväll ska Ida-Marie på födelsedagspyjamasparty! Det visade sig att alla hennes pyjamasar var för korta, så presentbutiken här i Hofors fick bli vår räddning ännu en gång. Hittade en söt pyjamas till henne där. Donnan har duschat här på morgonen och så flätade vi håret när det var blött, så får hon "prinsess krus" till kvällen. Örhängen har hon bytt också. Apropå örhängen så har hon bestämt att hon ska ha lika som mig, 2 hål i vardera öra, så när simskolan är slut ska hon ta fler hål...undrar om det är ok i så små öron??? I tisdags var jag till tandläkaren och opererade bort en visdomstand. Själva ingreppet gjorde inte ont alls, bedövningen tog mycket bra. Men efteråt alltså, när bedövningen släppte!! Usch. Det ömmar fortfarande och om jag råkar komma åt såret med tungan blir jag så äcklad att jag vill svimma. På tisdag ska jag tillbaka och ta bort stygnen. Jag visste inte att man behövde sy...så jag känner mig lite lurad. Trodde att det skulle vara helt avklarat när jag gick därifrån.. Blir det strul med fler visdomständer så får de sitta kvar. Skönt att jag "går gratis" hos tandläkaren. Skulle ju vägra betala tusenlappar för att gå därifrån med smärta... Snart dags att börja med lunch här hemma. Ska slänga i hop en lasagne har jag tänkt. Bara söta lilla Sam fortsätter sova lite till...så jag slipper ha han på ena armen under matlagningen... Oj då, youtube i mobilen har barnen lyckats få igång. Hörde nyss Ida ropa oj människoblod så det är nog läge att se efter vad sjutton hon kollar på!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback