måndag

Sam sov fem timmar i sträck under natten. Det var riktigt skönt! När han väckte mig för att bli ammad blev jag så glad när jag såg klockan och snabbt räknade ut hur länge han sovit. Men vi var trötta ändå allihopa när det var dags att kliva upp (sabla sommartid!) Vi fick lov att ta bilen ändå när vi skulle lämna Ida-Marie på skolan. Det får bli en promenad en annan morgon. Idag är det dags för månadens höjdpunkt, att betala räkningarna.. Men jag såg någon på Facebook som skrev att hon försökte tänka att hon var glad över att KUNNA betala räkningarna varje månad. Och det är kanske så man sl ska tänka? (ignorera sl som hamnade i föregående mening, jag kan inte radera det?) Pengar är bara pengar, nog för att jag inte skulle tacka nej till att bli ekonomisktoberoende, men huvudsaken är att man har så man klarar sig?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback