natti

ligger i sängen och ammar, hoppas liten vill sova efter han är mätt. går inte så bra med amningen nu. blev mindre mjölk när jag var sjuk och så blev det sårigt ungefär samtidigt. plastskydden (minns inte vad de heter) som man kan köpa funkar ok dagtid men han vill inte äta om jag använder dem på natten? så jag läker liksom aldrig riktigt. ger flaska 1-3 gånger per dag. det känns lite ångestladdat med flaska men vad gör man?                                                                                                                               huvudsaken är att han blir mätt, vilket han inte tycks bli på enbart bröstmjölk nu. får väl se hur det går, jag vill gärna kunna amma åtminstone delvis i ett bra tag till.

Kommentarer
Postat av: inga-lill

kommer ihåg känslan av såriga bröst vårtor inget man önskar någon,men försök stå ut gumman<3

2012-03-07 @ 15:57:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback