tisdag 20 mars

igår förmiddag vaknade jag med värk i hela kroppen. Neo, Jamie OCH Sam hade spenderat natten i vår säng så det var väl inte konstigt att jag var stel. Tog en varm dusch som hjälpte men fick då istället feber!? jättekonstig känner jag mig. När Alvedonen slutar verka får jag frossa och sedan svettas jag som en tok. När Alvedonen verkar så blir jag som vanligt, pigg och välmående. Tur är väl det, så hinner jag göra lite nytta emellanåt. Jamie kanske kanske på väg att förstå vitsen med att gå på pottan nu! Tidigare ikväll stelnade han till och höll sig för blöjan och kved: jag måste kissa! Vi sprang till pottan men väl där kom det bara en droppe sedan glömde han visst bort att han var kissnödig.. Efter sommaren ska han vara blöjfri, helst tidigare än så men det lär ju få gå i hans takt. Jag tjatar vidare om pottan så länge så kanske han hajjar grejen :-) Nu ska jag försöka sträcka ut mig i sängen innan Sam vaknar och vill äta. huvudvärk och stel nacke drabbades jag av nu på kvällen också. Vill inte bli sjuk igen!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback