torsdag 22 mars

Det verkar inte fungera med radbrytningar när jag bloggar från mobilen. Jag undrar varför? Ni får leva med det om ni ska läsa här, tills att jag kommer på en lösning. I morgon är alla barn lediga, om vädret tillåter så ska vi vara ute. Jag vill plocka lite på gården och barnen kommer väl förmodligen att leka labyrint eller mytologer. (barnprogram). Nu är det väl lika bra att sova lite för Ida-Marie skulle absolut inte ta sovmorgon. Och det gör väl förmodligen ingen annan heller. Neo sov i vår säng natten som var men lade sig i sin egen säng igen i morse. Sedan ropade han: mamma kan du komma hit med Sam? Sam fick ligga och sova hos Neo en stund medan jag fixade med frukost, Neo var så nöjd! Han njuter varje minut han spenderar med sin lillebror. Härligt att se hur mycket han älskar lillen <3 Jamie och Ida-Marie älskar såklart också Sam men de ser nog mer fram emot när han är lite större och de kan leka med honom. :-)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback