16.52

Det blev en promenad tidigare ner till "lekparken" utanför ICA. Neo och Jamie fick leka av sig en liten stund plus att promenaden gjorde dem gott. En annan mamma var också där med sin dotter och Neo och Jamie visade sig från sina bästa sidor då de kom springande när mamman och dottern började packa ihop hinkar och spadar för att gå hem ropandes: Vi kan hjälpa dig med det där!!!
Lite skillnad mot häromdagen inne på Coop då de tydligen hade ropat LOSER till en annan pojke...

När vi kom hem så började jag och pojkarna såga till brädor, sedan byggde vi ut lite på deras koja. De gillar ju att leka affär alla barn, så nu har det ett litet "stånd" som utbyggnation. Slog mig på fingret bara en enda gång, men det blev däremot rätt rejält så jag har lite ont nu och kan sitta och tycka synd om mig själv lite grann.

I morgon, om vädret tillåter, ska det ev köpas mer jord och lite blommor att plantera.
Är det tillräckligt varmt om nätterna för att lämna plantorna ute? Eller måste jag komma ihåg att ta in dem varje kväll? Kört i sådana fall, blommorna här hemma ska vara glad om jag kommer ihåg att vattna dem. Står de utomhus så överlever de oftast, de kommer ju lite regn ibland i alla fall!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback