Är du dum eller? Nej jag ammar bara.

Sam fortsätter att väcka mig 3-4 gånger per natt och krypa tätt intill mig för att äta lite grann. Jag vill fortsätta att nattamma, annars hade jag såklart slutat med det, men man blir så himla störd i huvudet av denna dåliga sömn! Jag glömmer saker, tappar bort saker och så känns det så trögt att få alla tankar att gå fram. Blir lite dum i huvudet av amning helt enkelt! Hoppas att några fler hjärnceller väljer att komma tillbaka från sin semester efter amningen...

Idag verkar vädret rätt så lovande. Lite kallt ute på morgonen men solen skiner och himlen är blå! Kanske vi ska åka en tur med kidsen, släppa lös dem på grönbete uppe vid kratten eller liknande. Iofs så finns det en sjö där så jag vet inte jag, de är så fruktansvärt snabba. Och döva.

Är rädd för att jag framställer mina barn som totalt ouppfostrade små monster ibland, men riktigt så är det ju faktiskt inte. De är ju barn. Rätt små barn med en massa syskon som hjälper till att trissa upp alla leker så att det lätt går överstyr. Jag undrar hur Sam kommer att bli, han som har tre äldre syskon att lära av. Vi märkte ju på Jamie hur fort det gick med inlärning av ALLT, ibland glömmer man liksom bort att han bara är 3 år.

Just det, igår hade Ida-Marie avslutning på Showkidz. De var så duktiga att dansa alla barnen. Ida-Marie är ju en typisk 6 åring och glömmer ibland bort vad hon håller på med och vart hon är, rätt kul att se när hon stod på scen och helt plötsligt slutar dansa och iställer står och studerar sin tumme! Helt fantastiskt att de vågar stå på scen och dansa! Otroliga barn. Neo skulle egentligen också ha varit med då han showat hela terminen, men han blev bjuden på kalas och då var det kört, han skulle absolut inte vara med. Klart jag förstår att kalas är roligare, men det hade ju varit kul att få se vad han lärt sig under terminen... Till hösten får vi försöka hitta på en annan aktivitet till Neo tror jag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback