Bröllopsnoja...

I sommar ska vi på två bröllop, helgerna efter varandra. Det första bröllopet har valfri klädsel, det andra bröllopet har klädkod. Båda alternativen blir svåra. När det är valfritt; hur kommer alla andra att klä sig? Jag vill inte vara "underklädd" eller "överklädd".
Klädkod: KLÄNNING! Jag trivs inte bra i klänning. Jag känner mig obekväm och mina armar är alldeles för långa!

Men så idag skulle jag beställa en mörklå draperad klänning som kändes helt rätt för mig. Men vad står det när jag kommer till kassan?! Jo leverans typ dagen innan bröllopet! Think not.
Fick lite svårt att andas en stund innan jag efter vild panik råkade hamna på en annan sida där jag hittade klänningen. Nu saknas bara skor och en kofta/jacka att ha till. Om denna inte passar mig så bryter jag ihop.

halens.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback