Energi

Solen ger välbehövlig energi! Efter att vi lämnat stortrollen i morse så åkte jag och Sam för att veckohandla. När vi kom hem så har jag hunnit med lite tvätt, härligt när man kan hänga det ute! Skurade sedan farstukvisten vilket fick bli lite halvdant då vattenslangen levde sitt eget liv, jag blev rätt blöt. Känns ju skönt att jag inte hade smink på då jag lyckades spola ansiktet på mig själv! Hoppas ingen granne såg mig då!

Snart ska vi ta vagnen för en promenad mot värna och hämta hem Ida-Marie, sedan vidare mot kanaljen.
Eftermiddagen kommer att bestå av ute lek. Ev sitta lite vid datorn för att betala böter som min kära make införskaffat sig. Han var så lurig att han passade på att göra illa sig på jobbet också, så att jag tycker synd om honom istället för att bli sur över 2400kr... ;)

Äh, han blev ju inte sur när jag låste in bilnyckeln i vintras och fick ringa bärgaren, det kostade ju också! Visst är det trist men va sjutton, inget att haka upp sig på.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback