Kväller

Jag blir som varje kväll sugen på något gott att äta framför tv:n. Jag har för tillfället popcorn hemma men Ida-Marie ligger vaken i sin säng och hör hon att jag poppar poocorn så kommer hon tassandes på tre sekunder! Och eftersom tv programmet jag väntar på börjar om 10 minuter så får jag nog nöja mig med ett glas vatten ikväll...lika bra det kanske, knivigt att äta popcorn efter att de tog bort visdomstanden. Jag har fortfarande ett hål kvar efter tanden och de vassa popcornkärnorna (flisorna) vill fastna där. Svårt som sjutton att få bort! Det är ett evigt gurglande med munskölj, önskar bort det där hålet nu!

Och nej, jag kan inte fixa popcorn i reklamen för här kör vi inte med  några micropopcorn. I kastrull ska det göras och då blir reklamen för kort.

Plockar väl med mig barnvakten och smiter ut för att röka innan jag myser ner mig i soffan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback