Lördag 12 Maj

Jamie började dagen med att väcka mig 05.00 (!!!)
Jag följde med honom ner, bäddade ner han i soffan framför barntv och sedan gick jag upp och låg en stund till. Det är tur att jag går och lägger mig i tid på kvällarna! En väcker mig på natten och en tidigt på morgonen...

Idag fyller jag år och jag har redan hunnit få presenter från min make och alla barnen! Underkläder från Pierre Robert, Twilight parfym, hårfön, blommor, Breaking Dawn Part 1 (jag är lite besatt av Twilight böckerna och filmerna...)

Nu ska jag och barnen äta frukost, sedan ska vi städa undan lite här hemma, baka lite chokladbollar och slänga i ordning en fruktsallad! Jag försöker få barnen att förstå att jag önskar mig lite lugn här hemma, att de ska leka något annat än superhjälte som kraschlandar, men vi verkar som vanligt ha vissa kommunikationsproblem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback