Lördag...

Gårkvällen spenderades hemma hos mina föräldrar där det bjöds på mat. Mamma hade ordnat en underbart god buffé som vi alla åt alldeles för mycket av. Otroligt gott! Jag, Janne och Sam packades oss hemåt efter 22 någon gång, då sov Sam sött i min famn så det var bara att lägga honom i spjälsängen när vi kom hem så sov han för natten. Ida-Marie, Neo och Jamie spenderade natten hos mormor och morfar.

Sam väckte oss runt halv nio i morse, då klev Janne upp med lillkillen och jag fick ligga kvar till tio. Skönt! Kändes dock som att jag var bakis när jag väl klev upp. Orättvist när man hållit sig till fanta och kranvatten en hel kväll, då ska man väl få vakna upp och må toppen?!

Solen har visat sig under korta stunder idag, under en sådan stund så skyndade jag, Ida-Marie och Neo, oss ut för att fylla upp våra pallkragar med jord. Sedan kom regnet igen, så vi hann inte sätta några fröer idag. Hoppas på lite bättre väder i morgon så vi kan avsluta vårat arbete då.

Sitter just nu och inväntar kvällsmaten sippandes på ett glas alkoholfritt rosévin. Smakar mycket bra! Smultron och gelehallon tror jag minsann att det skulle smaka.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback