Storm

Det blåser utav bara sjutton idag och man får ju inte direkt någon lust att vara ute då. Eller rättare sagt, jag får inte någon lust att vara ute. Neo och Jamie vill gärna gå ut och leka; Mamma, vi tar bara på mössor! Var Jamies förslag.

Jag försöker hålla dem inne ändå. Ska lura med dem till biblioteket hade jag tänkt men det öppnar först om en timme. Så det återstår att se hur läget är då. Kanske vi har kommit på något annat att roa oss med tills dess? Kanske min lilla gnutta energi är borta om en timme? Fryser inomhus också, så egentligen vill jag bara vara tills att det är dags att hämta hem Ida-Marie.

Bäst idag vore ett besök till badhuset, och enbart sitta i bastun...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback