Stress

Upp med alla barnen idag, frukost och påklädning för att hinna köra Ida-Marie till skolan.
När jag kom hem så kom jag på; tandläkartid kl 11.20 idag. Shit! Jag som redan bokat om den tiden 2 gånger... Jag är tydligen så upptagen att jag inte ens har tid att gå till tandläkaren! Tack och lov så hittade jag en barnvakt, barnens faster kommer hit och passar dem, så får jag det tandläkarbesöket ur världen!!

Så nu ska jag försöka varva ner, blev så uppstressad och irriterad när jag kom på tandläkaresöket. Hjälper ju inte att detta är första förmiddagen av 7 som jag är ensam med barnen. Janne börjar jobba ikväll, natt 1 av 6. Blä!

Och i morgon fyller jag år. Jag slutade se fram emot födelsedagar för väldigt många år sedan. Mamma, pappa, lillasyster och storasyster med familj kommer hit i morgon. Jag gör det väldigt enkelt, bjuder på glass med fruktsallad och lite diverse tillbehör.

Fick lite problem med klänningen jag beställt, har visst skrivit in fel mailadress så jag fick aldrig någon orderbekräftelse. Men den borde ju komma ändå. Har för säkerhetsskull mailat kundtjänst, har inte råd med några misstag nu för bröllopet närmar sig och jag måste ha en klänning i tid, så jag hinner prova den.
Beställde skor, kofta och handväska igår också. Så nu är allt klart. Vill gärna boka tid för typ naglar och hår också, men jag får nog fixa den biten själv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback